YOU DA ONE !

ah kom inte på en bättre rubrik.. :3
sitter ju liksom och sjunger den låten nu :)
men iaf , jag kom precis upp efter att ha kollat på " mammor och minimodeller " med Liz ... haha brorsan ville inte kolla med oss ;)
imorrn blir det att gå upp extra tidigt !
måste fixa håret som har korvat sig rejält efter att jag har duschat ... orkade inte fixa det i kväll (a)
haha min utväxt uppe vid luggen ser kanska knasig ut..
men funderar på att kanske ha håret ofixat någon dag ? vad säger ni haha? ;D
kanske har det ofixat imorrn .. beror på vad jag orkar med och hur håret ser ut efter att jag har sovit :3
nejmen nu måste jag fixa mig och sen sova !


PEACE ! ♥



ah ungefär så här ser mitt hår ut just nu :3
eller det har ju torkat mera nu så lite annorlunda är det ;)
btw är det bara jag som tycker att mina ögon ser ganska stora ut på bilden? o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0