xiaoxia spelar och jag sitter vid datorn

woop woop !!
just nu så sitter Xiaoxia och spelar på sitt nintendo och jag sitter här framför datorn så jag tänkte att jag kunde skriva något ;)
vi har egentligen inte gjort så mycket :3
fast... mehehe vi försökte åka pulka på våran gräsmatta ... men det är ingen snö ute ju så ah .. det gick inte så bra x)
sen gick vi till ica och köpte kakor :D
och efter det satte vi oss framför datorn och planera att vi skulle åka till en nöjesfält i England fast om typ 1-2 år hahaha C:
det gäller ju att vara förberädd ;)
men nu kan jag inte skriva mera för att Xiaoxia ville att jag skulle söka på något o.o
skriver kanske något senare !!

PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0