varje kväll!

seriöst ! varje kväll så ser jag det där ljuset som flyger om kring där ute! :o
kan någon vara snäll och berätta vad det är för något ? o.o
nu är den borta dock...
aja... men jag ska nog sova snart ;)
OCH IMORRN SKA JAG ÄNTLIGEN VARA MED TOSSEY ! :D
kanske sover hos mami sen också C:
men just nu funderar jag på olika hårfärger... tex vad jag kan passa i !
funderar på en hår fär som typ alla asiater färgar till haha :3
men så kommer jag nog inte färga förns om ett par år endå så ah ;)
fast jag funderar på en ljusare brun kanske? :D
men först och främst måste jag bara övertala pappa om att jag får färga håret (a)
fyller ju endå liksom 14 i år :3
börjar bli en stor flicka hahah ! ;)
nejmen nu ska jag fixa mig , spela lite wordfeud och sen sova !


PEACE ! ♥



jag och Xiaoxia typ förra helgen?
haha ni måste ju bara erkänna att jag är super söta på denna bild ;)
mehehe ser ju ut som ett litet tard...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan vilken otroligt fin blogg du har!



Jag vill inte verka desperat men jag behöver all hjälp jag kan få för att få så många röster på min son som deltar i en fototävling, så därför har jag nu ordnat en tävling för att belöna er samtidigt som ni belönar mig genom att ge eran röst!



Så gå in på länken (länk till min blogg, till detta tävlingsinlägg) och delta.

http://sandracederbom.blogg.se/2012/january/tavling-nummer-2.html

3 JÄTTE ENKLA saker behöver du göra och du har chansen att vinna ett presentkort på valfri butik!

Kom ihåg du har då gjort en god gärning, genom att hjälpa mig, det är enkelt!



Ha en fortsatt kanon dag!

2012-01-14 @ 02:12:07
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0