untz untz untz cupcakes !

TAGGA SKOLAN IMORRN WOOP WOOP !!... fast ne..
lite kul är det ju att träffa folket men asså... jag hade velat sova länge :3
men iaf så har vi firat papi med lite fika ! :)
inget stort då ;)
sen så har han och jag kollat lite på hur mycket vissa skolar ungefär kostar i lite olika länder ! C:
funderar ju på att gå i skola ett halv år utomlands , fast det blir inte samma sak som utbytesstudent ...
men det skulle vara fett awesome (y)
just nu kollar vi lite i holland ... fast inget är säker än ;)
det är bara lite prata om det och ah kolla lite !
men nu måste jag sova så att jag kommer upp imorrn !


PEACE ! ♥



mihihi Liz hade gjort några cupcakes som hon tog med sig hit :'D

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Puss! <3

2012-01-16 @ 12:04:39
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0