TA MIG TILL SIX FLAGS!!

Hej på er!
sitter just nu framför datorn och tvn helt forever alone hemma hos mami ...
finns ju seriöst inget att göra o.o
försökte göra något med mitt hår förut och det gick.. sådär .__.
kunde ju ha gått mycket bättre tycker jag :3
och så tycker jag att någon kan ta mig till Six Flags! :D
mehehe har suttit här i någon timme och kollat på en massa videos på olika bergochdalbanor (a)
finns ju inget annat att göra så varf inte liksom sitta och kolla på det i någon timme ;)
men efter att ha kollat på dom så kom jag fram till att jag vill dit !! C:
det var väl allt jag hade att säga just nu haha ^^
men det kommer säker något inlägg lite senare ;)
PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0