skolan idag

Tjeeena !!
antar att jag ska berätta vad jag har gjort idag .... ;)
nejmen var ju i skolan ( såklart ) och där så... var allt som vanligt :3
finns faktiskt inte mycket mer att berätta om vad som har hänt där haha o.o
sen efter skolan så gick jag med hem till Xiaoxia , men hann bara vara där i ungefär en timme :(
skulle ju åka hem med papi :3
aja , nu så sitter jag här och känner mig fett seg ... typ hamnat i mat koma ? haha
fast tror kanske att det beror på att jag inte är van att gå upp så tidigt än x)
men imorrn så blir det nog att vara med Tossey ! mihihi kanske hela helgen !! :D
det kommer bli så awesome (y)
men nu ska jag fortsätta spela wordfeud och kolla på ett mystiskt ljus som flyger runt där ute ! C:
sen ska jag nog kolla på en film ... kanske somnar ? .__.
hoppas inte det...


PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: wilma -

Sv; Tack! :)

Har redigerat i photoshop, och ganska svårt att förklara såhär.. Men jag har skrivit kort om det i mitt senaste inlägg!

2012-01-12 @ 19:38:41
URL: http://canonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0