Nästan som Instagram !

wooop wooop !!
sorry för att jag inte har hunnit blogga idag !! :o
men efter skolan så var jag med Alexsandra och när jag kom hem så vart det en massa strul med min dator ://
så därför bloggar jag ganska sen :3
men iaf , nu så funkar min dator igen ! ;D
jag har typ inte gjort så mycket när jag kom hem.. satte mig framför datorn innan den börja strula och sen åt jag mat osv... C:
har pratat ett tag med Xiaoxia i tele och nu så camar vi ;)
skolan idag var rätt så nice (y)
fast det är typ alla fredagar :D
men efter skolan så vänta jag och Alexsandra på Evve för jag skulle fråga henne en sak ( vi slutar ju kl tolv varje fredag ) men iaf så när vi vänta där såg jag att en klass som min gamla lärare har hade rast och han har ju sagt att vi fick komma och hälsa på när vi ville :D
så när han kom tillbaka till klassrummet efter att ha typ drukigt kaffe eller något sånt ? :3
så sprang jag fram och fråga om vi fick komma in... och det fick vi ! men det var bara för att dom inte hade börjat än :)
mehehe lämna av tryck på tavlan efter mig .. " Aurora P. was here "
hoppas dom inte suddar ut det .___.
nej nu ska jag fortsätta leka med min nya app på mobilen som är typ som Instagram fast för andriod :D
det heter " mytubo " för er som är intresserade ;)
och jag heter AuroraPiotrowska där så ni kan ju ta och följa mig (a)

PEACE ! ♥




mina bilder där ifrån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0