kollade nyss på film

ah.. rubriken säger ju det mesta :3
funderar verkligen på att gå och lägga mig nu o.o
finns ju inget att göra heller :(
btw jag har skaffat en ny hobby !! :D
det är att sitta på mitt rum och kolla ut på ett mystiskt ljus som flyger om kring uppe på himlen !! :'')
haha nejmen... hoppas inte det har vart flygplan hela tiden .. skulle ju bli förkrossad då :(
fast en sak som jag verkligen älskar är att bara sitta och kolla på stjärnorna ! C:
dom är så vackra :'D
men en sak som jag kom på nu eller inte direkt nu eftersom att så många har skrivit det och sånt .. men iaf även om ni vet det så kan jag skriva ;)
DET ÄR JU FREDAGEN DEN 13 IMORRN!!
fast... jag brukar typ bara ha tur på den dagen haha :D
men hoppas att det inte händer er en massa dåliga saker ! ;)
och nu ska jag nog lägga mig .. eller iaf snart C:


PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Så jävla fin du är gumman! <3

2012-01-13 @ 20:11:09
URL: http://elinarowland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0