HEJ PÅ ER IGEN!

HEJ HEJ !! :D
sorry guys för att jag inte blogga igår :/
men det var ju liksom första skoldagen igår och efter det var jag med Alexsandra så vart trött när jag kom hem till mami :3
fast Elina var ju så gullig och bloggade istället ;)
men jag får nog ta och skärpa mig snart ordentligt med bloggningen ! :o
iaf , första skoldagen igår var ju härlig ;D
eller asså den var det för att man fick träffa alla igen haha C:
och idag så var den som vanligt = helt ok ;3
händer ju egentligen inte så mycket där....
efter skolan så gick jag hem till lilla Lovisa !! ... eller borde kanske säga "stora Lovisa" istället , haha hon är ju så lång o.o
men iaf så gjorde vi det vi alltid brukar göra = äta , kolla på tv och sen sitta framför datorn hahaha ;D
fast kunde inte vara där så länge idag :(
skulle ju åka hem med papi så ah... men det var trevligt så länge det vara ;)
men nu ska jag snart äta så see ya !


PEACE ! ♥



får bli en gammal bild eftersom att det inte vill funka med att ladda upp nya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0