Hei alle sammen! :D

Hei! :D
Jeg heter Endre og er norsk, altså blir dette innlegget på norsk ;) Håper det går bra :)
Jeg fant ut at jeg skulle gjesteblogge et lite innlegg her på Aurora sin Blogg :)
Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal skrive, men jeg kan snakke litt om meg. Jeg heter Endre og er fra Norge jeg ble kjent med Aurora i sommer. Jeg er akkurat nå veldig misunnelig på henne siden hun har ferie og ikke jeg :(
Jeg er 15 år gammel og ser slik ut:
Jeg har ikke noe annet enn et skolebilde å dele, men det er sikkert bra nok :)
Men jeg kommer ikke på noe mer å skrive så da blir det dette ;)
XOXO(er det slik man skriver i slutten av innlegg?)

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

SV: aa bara bra, hur är det själv?:D

2012-01-06 @ 10:06:15
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0