Förlåt förlåt förlåt och ... FÖRLÅT !

omg haha fml jag har inte bloggat på över en vecka :o
men det är så att jag inte har haft ork eller har hunnit och varje gång jag har tänkt att blogga så har inte internet funkat o.o
vet inte mer vad jag ska säga hehe (a)
kan ju inte berätta allt som har hänt under dagarna , det skulle ju bli för mycket då plus att jag inte kommer ihåg allt haha ;)
men idag har iaf jag tränat med Lisette! :D
riktigt nice (y)
och snart ska jag plocka undan lite i rummet och sen dammsuga :3
mihihi duktig tjej här ;D
men en sak som har hänt mig idag! och det är att jag typ har blivit inspirerad till en massa grejer ! :D
och en sak är att jag VERKLIGEN kommer satsa på min dröm!
men det var kanske att jag har blivit så mycket inspirerad idag som att jag tog tag i bloggen igen haha? C:
ska iaf skärpa mig och blogga mera!
det är väl typ som mitt nyårslöfte eller iaf ett av dom ;)
juste kommer nog byta namn på bloggen i kväll också! fast det är inte säkert än men tror det :3
men nu ska jag ta och fixa rummet lite!


PEACE ! ♥




jag i min kigurumi som jag fick i julklapp och Lovisa i min zipperal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0