Xiaoxia är min bitch :'D

tjena!! :D
sitter här min bitch xiaoxia nu :'D
och jag läste det linda skrev och jag gick inte tre varv utan jag gick en 3 km sträcka :3
jaag är lat! C:
men idag hade vi skolfoto och bilderna vart väl helt ok tror jag...
och juste jag handla inte för 1000 kr.... tycker bara att ni behövde få veta det ;)
men vad jag handla får ni se sen ! :D
haha en grej som hände i skolan idag var att jag hade skrivit på min pärm " xiaoxia är min bitch " och på hennes hade jag skrivit " jag är auroras bitch " sen så kommer Göran en lärare och då sa jag " kolla Göran vad som har hänt här ! " och då mumla han sen ba "hmmm... min bitch? "
hahaha det tyckte vi var jätte roligt!! :'D
men nu ska jag och bitchen planera våran taco kväll som vi ska ha på lördag! ;D




PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: - bbella aka huuynh ::

fin bild ^^

2011-09-15 @ 18:39:29
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0