världens bästa ridtur!!!

thoho tror nog att detta var en av världens bästa ridtur :'')
hade faktiskt riktigt kul , vi var ju inte alls många ^^
dom enda som var " gäster " där var en mormor och hennes barnbarn , och barnbarnet hette Alva tror jag och hon var bara 5 år D:
men gud vad duktig hon var! :D
och jag red världens bästa häst !!!!!!
jag hade henne på foder en gång och då gick det faktiskt inte så bra...
men den här gången så var det första gången jag red henne efter typ vintern 2010?
haha jag har inte riktigt koll , men nu ska jag bara chilla en stund sen duscha .
fast jag har några bilder ni ska få se ;)





PEACE ! ♥








såå det var alla bilder vi hann ta :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0