foton

såå nu sitter man här i sängen och chillar lite samtidigt som jag laddar upp lite bilder på fb (y)
kom ju hem för ett tag sen från skolan där allt var som vanligt C:
fast vi hade vikarie en lektion och det var Viktor som vi har haft flera gånger i 6:an och typ alla tjejer tycker att han är super snygg o.o
men inte jag .... och eftersom att alla tjejer i min klass tycker det så är han inte en gammal gubbe haha ;)
fast på vägen hem efter skolan så snacka jag och Evve engelska hela tiden , thihi det är faktiskt rätt kul! :D
nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga förutom att jag är ganska trött och på onsdag ska jag vara med Lovisa!! ;D





PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0