Säkerhets dag

Heeej ! och sorry för sen uppdatering :3
men jag gick hem till Lisette efter skolan och sen när jag kom hem duscha jag och efter det åt jag mat ;)
i skolan så har allt vart helt ok , vi hade ju säkerhets dag och då fick vi testa på att släcka eld på en docka och så fick vi testa att vara upp och ned i en bil asså för att veta hur det är när man voltar typ C:
haha det är väll allt som har hänt idag iaf det intressanta .
men just nu lyssnar jag på musik och så sniffar jag på mitt hår :'D
det luktar så gott nu! thehehe ...
men nu ska jag kolla om hamstrarna behöver mat och vatten , hoppas bara jag inte ramlar den här gången (y)




PEACE ! ♥







och bara för att jag saknar thailand får ni dom här bilderna ;)
sista bilden här är ju bara för snygg haha ;D
kommer ihåg att jag skratta åt min bror och då ville pappa ta kort men jag ville inte bli fotad så ah C:

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Härligt! Jo jag har haft en rätt lugn och skön helg :) Tittar du på idol någonting i år? Kramar!

2011-09-12 @ 21:26:09
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: - bbella aka huuynh ::

sv:

vad bra :) jodå min dag har varit bra !

2011-09-12 @ 23:08:41
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0