seg dag

sorry för dålig uppdatering från mig idag ://
men ett stort tack till Lovisa som blogga åt mig igår :'D
och idag har det var en rätt så seg dag... kommer nog alltid vara det om jag inte dansar mig igenom korridorerna!
sen så har vi fått en massa läxa idag!! mest engelska , fast det  är  ju inte en så svårt läxa men endå bläääää!!
egentilgen så skulle jag nog vilja ha hemskola och sen bara dra till New York och leva mina drömmar , vill ju bort från den här lilla byhålan och uppleva saker!
händer ju inget här... är så trött på allt här :(
och så har ju helgens planer blivit lite ändrade... skull ju vara med Evve och så skulle vi rida på lördagen , men sen sa hon att det inte gick så fråga Xiaoxia i stället men jag har en känsla av att hon imorrn kommer säga till mig att hon inte kan ://
aja vi får se vad som händer ^^
om inte hon kan komma hit så blir det väll att rida hela helgen , Åsa har ju frågat mig om jag vill rida på lördag och söndag c:
vill iaf inte bara sitta här hemma i helgen igen och typ inte göra något -.-'
men nu ska jag kolla om det finns något bra på tv!




PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: Louise

ja haha tack :)



okej :) jag tar det lugnt bara :)

2011-09-01 @ 20:11:13
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Louise

inget jag har planerat allafall dudå? :)

2011-09-01 @ 21:01:51
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0