snart drar jag

tohohoh snart drar jag till Lovisa! :D
ska bara vänta tills papi blir klar och han är nog det snart haha ;)
egentligen så hade jag tänkt att stanna hemma idag och kolla på Dead Silence men det får vänta till senare i kväll kanske (a)
men eftersom att jag går på bio idag måste jag till skolan imorrn... aja måste endå snacka med skolsyster så ah ^^
fast jag vet inte ens vilken film vi ska se , men Lovisa sa kanske " Jag saknar dig " c:
hoppas bara inte jag kommer nysa så att en massa snor åker ut när vi sitter i biosalongen.....
det skulle inte vara så mysigt hehe...
men nu måste jag dra!




PEACE ! ♥



thaha jag och Lovisa! :'D

Kommentarer
Postat av: Louise

vilken film?



jag tar det lugnt bara :)

2011-09-04 @ 14:10:08
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Louise

jaha va roligt :)

2011-09-04 @ 20:15:04
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0