snälla vänner!

det är helt galet vilka snälla vänner jag har c:
ett STORT TACK till natta som fixa en ny design till min blogg!
jag blev jätte nöjd :')
en dag ska du och jag ha en " FOREVER ALONE kväll " ;D
men utan markoolio...
och haha Endre var snäll som rita en blomma till mig eller ah rita av en bild åt mig som jag hade tagit c:
sen så ... har det inte hänt något idag eller jo jag hjälpte min brors hamster upp på en utav deras små hus eller vad man nu ska säga , som dom har i sin bur x)
han är så fet att han inte klara att ta sig upp där själv...
men sen lite senare i kväll så ska vi se på skräckfilm!!! :D
och så har pappa köpt glass till mig som jag ska äta (y)
fast nu ska ni få se bilderna som Endre skicka och jag ska fortsätta flytta lite bilder till andra mappar ;)




PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0