seg eller?

blää snacka om seg dag D:
har ju liksom bara suttit här på mitt rum och gjort inget och endå känns det lite som att tiden flyger i väg?
men det är bra låt tiden gå fort så jag kan kolla på tv snart (y)
thehe tänker kolla på Awkward och sen kl 22:00 är det Jersey Shore (a'
och så längtar jag lite till imorrn för då ska vi 7:or på någon säkerhets grej och vem vet det kanske är kul! :)
men jag borde nog gå ner snart för jag bara skrämmer upp mig själv eftersom att det nyss lät som att någon gick upp men alla är där nere o.o
undra hur jag ska klara mig sen när min bror har flyttat :(
fast det kommer nog ta ett litet tag innan han gör det.... men endå för då kommer jag få sova här uppe själv på hel tid! :(
nej nu ska jag gå ner och ätaaa C:




PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin, mamma till Saga

nja idag har det inte hänt så mkt. mest slapp och städ :P sj då?

2011-09-11 @ 20:31:55
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0