ont ont ont och låt mig se ... mera ont!!!

kill me somebody! :(
snoret rinner och jag har ont i huvudet , halsen gör också ont...
varför måste jag bli förkyld!?!
hade ju feber för inte så länge sen ... just den här helgen som jag är med Xiaoxia ska jag var sjuk och jag som också skulle ha ridit på lördag eller söndag!! :(
tror inte gud vill att jag ska göra något på helgerna .. inte för att jag direkt tror på gud men ah thehe.
men nu ska jag nog hämta lite vatten sen kanske sova?
plus att pappa undra om jag ville följa med honom och hans tjej på middag eftersom att vi tydligen hade blivit bort bjudna men tror nog att jag stannar hemma ://
blir nog bara att vara hemma och sova , sen så kanske göra läxorna också ^^




PEACE ! ♥



en bild som jag tog idag (y)

Kommentarer
Postat av: Belladavis

Ja ska du göra idag då? Kram Bella :)

2011-09-03 @ 08:59:42
URL: http://Http://belladavis.blogg.se
Postat av: Josefin, mamma till Saga

hehe okej :) nja inte så mkt slappar nu mest, ska om en stund dra igång med att städa :P

händer idag då?

2011-09-03 @ 09:52:02
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0