mögel=blääää

JAG RÅKA ÄTA LITE MÖGEL :(
fyfan vad äckligt det var... och jag såg inte ens att det var där på mackan men sen när jag tugga så smaka det jätte äckligt så jag spotta ut det och så var den grön :s
som tur var så åt jag inte så mycket mögel så jag tror inte att jag kommer bli sjuk av det (y)
men nu kommer jag kolla dubbelt så noga innan jag äter en macka...
aja nog om det :D
idag så är jag bättre än igår , men i stället för att ha ont i käken så har jag ont uppe vid kinden nu o.o
jag kände liksom igår hur det gick från käken upp till kinden , så imorrn ska jag gå till skolsyster om det fortfarande gör ont! och så har jag ångest för vecka 37 har vi skolfoto :O
jag som vill fixa en sak innan .... hoppas jag hinner göra det!!!
men nu ska försöka få pappa att låta mig gå på bio med Lovisa (a)
om han låter mig göra det så går jag till skolan imorrn men om han inte låter mig gå på bio så går jag inte till skolan hahah ;)
men innan det så vill jag bara säga att jag vill att ni ska gå in på denna blogg !
http://belladavis.blogg.se/
ville bara rekomendera den eftersom att hon är en grym modell (y)
hehe det var allt från mig just nu , bloggar sen innan jag åker om jag får åka ;)



PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0