Lovisa här! ;)

Hej på er allesammans! :D Som ni redan vet, (skriver det ändå) så har aurora inget internet :( men även fast natalie redan har bloggat har hon ändå bett mig gästblogga lite.. så nu sitter jag här (; och måste bara säga att jag hatar vädret! Regnar hela tiden ju! :( och bara för det ska arbetslag 1 gå sörmlands leden imorgon.. så vi ska nästan gå 2 mil! men jaja vi får iallafall ha lite godis med oss, och det ska jag! ;) och bara för att jag tycker ni borde få se godispåsen som får mig längta till "breaking dawn" visas på bio så får ni två bilder på min fina godispåse och några andra random bilder jag råkade ha på mobilen! (;

 
som sagt längtar sjukt mycket tills "breaking dawn" kommer! ;)







det var alla bilder jag orkade ladda upp.. (;

oj, märkte nu att bilderna inte blev i samma torlek men orkar inte fixa det så får va så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0