känner mig seg

gaaah känner mig jätte seg! och min nya blogg designe vill inte komma upp :(
plus att jag skulle nästan kunna somna just nu :O
men det kan jag inte göra eftersom att jag ska äta nudlar c:
och så sitter jag och läser en massa inlägg på bloglovin (y)
har inte gjort det på ett tag så hade ju liksom 143 inlägg att läsa?
men aja nu är det bara 57 kvar hahaha ;) btw ni har väll inte missat att ni kan följa mig på bloglovin? :D
och Endre kom hem snart och logga in på msn!! D:
jag vill ju se om du har lyckats rita en blomma haha :D
men nu ska jag hämta mina nudlar , jag och brorsan kör på snabb nudlar! ;)
skriver sen!




PEACE ! ♥



får bli en bild som natta ladda upp förut ;)

Kommentarer
Postat av: Endre

Har ikke fått tegnet den blomsten enda, får se senere i kveld ;)

2011-09-03 @ 16:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0