jobbigt värre

snart är jag klar med läxorna (y)
måste bli klar med svenskan först ,engelskan kan jag göra imorrn också juu C:
men just nu är allt sådär jobbigt värre D:
frågade Lovisa om vi kunde åka till Sthlm imorrn för vi skulle vara och jag behöver mer kläder o.o
speciellt en tröja till torsdag... men då fråga hon om vi kunde åka till södertälje men jag sa att jag inte vet eftersom att dom inte har sådär jätte många affärer där eller iaf inte dom jag vill gå till...  sen börja jag snacka med Linda och hon kunde inte heller åka till sthlm men fråga om vi kunde åka till södertälje men jag lova ju Lovisa och dom är inte sådär jätte bra vänner o.o  asså dom är inte ovänner men dom känner knappt varandra ;)
hahaha hur ska jag göra Linda vill verkligen också åka :3
nu måste jag lösa detta !! C:
och så sa pappa om han hade haft mer pengar hade han skickat mig på språkresa på engång ... men såklart så har han inte det och om jag ska spara själv så kan jag inte åka förns 2013 -.-'
thahah just nu går inget rätt :3
men jag har ett nytt motto att leva efter " dude take a chill pill and just fly away " :''D
jag kom på det sjääälv (a'
och här får ni en låt jag sitter och lyssnar på (y)




PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0