jag städade aldrig..

okej okej , jag städade aldrig eller jo lite ... fast jag tog bara bort alla kläder från golvet (a)
men får ta och göra det i helgen eftersom att jag inte har något att göra endå C:
undra om det fanns någon mening med att mina kompisar skulle bli sjuka? o.o
det kanske var så att om dom blev sjuka skulle jag städa och göra läxorna i helgen?
thahah vem vet :3
fast skulle ha städat mer idag om någon skulle komma hit ..
aja nu ska jag ta en " outfit of the day " bild och klippa naglarna ;)
måste tyvär klippa dom , kan ju inte spela gitarr annars :'(
fast dom är ju rätt så långa , så det är nog ganska smart att jag klipper dom innan jag gör illa någon :3
thehehe .




PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0