utan dig är jag inget♥

jag lovar att finnas där för dig om du lovar att aldrig försvinna från mig.
utan dig vid min sida skulle ingen lycka finnas inom mig.
jag vet inte hur jag kunde klara mig utan dig förut.
för nu när du är i mitt liv så har jag inget liv utan dig.
du får mig alltid att skratta och le i dom jobbigaste stunderna.
jag tycker att mitt liv är jobbigt och jag fattar inte meningen med livet , men med dig här så blir allt så mycket lättare och jag vet att en dag så kommer jag fatta meningen med livet tack var just dig.
om du en dag skulle vara borta så skulle jag bli helt förkrossad , så jag hoppas att den dagen aldrig kommer.
jag vet inte hur men du får mig att allt må så bra.
jag hoppas att du vet att jag ALLTID kommer ställa upp för dig , för du har gjort det så många gånger för mig och därför älskar jag dig mer än något annat ♥


Jag vet att det där inte var världens bästa text direkt hehe men vad ska man säga? jag är ju egentligen inte så bra på att skriva texter så här , det är liksom inget jag brukar göra så ofta ;)
men just den här texten är till några av mina vänner!
jag har så många fina och snälla vänner men det är just några stycken som sticker ut i mängden och ah det är dom som alltid får mig att skratta och le :')
jag tror nästan inte att dom vet hur mycket dom har hjälpt mig men jag hoppas att dom fattar det nu när dom läser det här!
och så hoppas jag att ni vet vilka ni är , och om ni inte gör det så ska jag försöka visa det på något sätt! haha :D


PEACE ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0