jag är tillbaka :D

woop woop I am back :D
tack lilla fiiina Emma för att du gästblogga åt mig :*
men nu har jag iaf kommit hem efter en nice helg med Evve!
fast vi tar det från början alltså fredag ;)
jo i fredags så var jag ju med Xiaoxia ett tag men sen vi ungefär kl två gick jag hem till mami somna i soffan på engång och sov till typ kl fem då mami kom hem efter att ha vart någon stans men sen blev hon tvungen att jobba och då åt jag mat sen somna i soffan igen C:
trött tjej kanske haha?
sen på lördagen var jag med Evve och så var jag ju med henne idag också såklart ;)
och det var lika galet som vanligt :D
vi har ju bott i min syrras ziperaller , så jäkla nice att gå runt i dom !
thehe vi fick en komplimang av en gammal tant också C:
sen så har jag försökt att lära mig åka skateboard och det gick sådär..... jag ramla engång men börja bara garva då , så typiskt mig ;D
men nu är det så att detta blir ett  inlägg utan bild för ska ladda upp alla bilder på datorn nu ;)




PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0