Insidious

har precis kollat på Insidious ... dålig skräckfilm om ni frågar mig -.-'
visst jag hoppa till någon gång men jag brukar blunda mig igenom skräckfilmer men inte den här o.o
damn you Xiaoxia du som sa att till och med vuxna tyckte den var läskig! :(
fast pappas tjej är typ skit rädd nu? men ah hon tycker allt är läskigt ... värre än mig :O
men nu sitter dom och kollar på Battle of Los Angeles , tror att jag kommer gå upp snart orkar inte kolla mer på film ^^ plus att jag har jätte ont i huvudet , det värker i min käke och det kliar i mitt vänstra öra ... lite skumt att det kliar i örat tycker jag , det har ju liksom gjort det hela dagen .
men nu ska jag fixa mig och snart sova!






PEACE ! ♥



haha älskar hur det ser ut som att han ler :'D

Kommentarer
Postat av: bella

härligt de låter förutom att vara sjuk , krya på dig stackare.. :) Jag ska bara ta det lugnt :) kram bella:)

2011-09-04 @ 00:10:12
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Helena

nu har jag lagt till dig. sägtill när du lägger till mig. kram

2011-09-04 @ 00:16:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0