hon glömde...

Nu är jag hemma i stjärtis :)
Natta skulle ju blogga igår men hon glömde det...
men skolan har väl vart helt ok , men vi hade bild idag !! :D
typ det bästa :3
haha vår lärare är ju bäst där (y)
vi fick lyssna på spotify med hög volym och det gillades :D
fast vi håller på att göra grejer av hönsnät och det gör ont.... MEN JAG SKA GÖRA EN PANDA!!! ;D
den kommer bli söt ... hoppas jag C:
men nu till det tråkiga , jo det är så att Lovisa skulle sova hos mig i helgen men nu har hon fått feber :(
och Evve som kanske skulle ha vart med var inte i skolan idag , så jag antar att hon också har blivit sjuk?
inte ok , nu vet jag inte vad jag ska hitta på i helgen så jag hoppas på att ett mirakel ska ske D:
men nu ska jag försöka göra en " fish bone " fläta på mig själv och sen städa :3
om den blir bra så får ni bild på den sen ;)
och så blir det " Outfit of the day " :D





PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0