Hemma hos papi nu

tjohoo , nu är jag hemma hos papi :)
nu kanske ni undrar vad jag har gjort när jag har vart hemma hos mami c:
och det är så att jag har ... SOVIT! :D
haha nejmen jag har ju vart sjuk , men är sååå mycket bättre nu !
men oftast när man är sjuk så ligger man ju bara i sängen och typ sover (a'
fast det har vart rätt så tråkigt där... har ju liksom bara suttit och kollat på tv och såklart så har det ju inte funnits något bra på tv -.- haha
men imorrn så ska jag till skolan!
och vid kl 4 ska jag rida fast bara en kort stund c:
thehe känns rätt så chill att bara gå en dag i skolan :3




PEACE ! ♥



här får ni en av nattas fina bilder igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0