gääääääääästblogg wtf

tja bitches!
hehe nejmen det är linda här :3 gästbloggar åt min lilla kalkon som är hos sin mamma där internet inte funkar,
men hon ber mig att uppdatera bara för er babes!
ja, idag åkte aurora med lovisa till s-tälje & skulle köpa något att ha till skolfotograferingen imorrn och lite nya kläder för 1000 kr :o:o:o
rika unge liksom...
hihi men jag åkte ju också dit men fast med min mupp asta!
Köpte en tröja från bikbok och lite så, åkte dit med fyra tåget, kom hem med typ..åtta tåget tror jag..:o
det var as mörkt ute när vi gick hem! inte ok:( vintern bara närmar sig...
och så köpte vi  lite choklad och muppade oss, köpte maat på donken för 100 spenn hahah tjock jag vet...:)
och idag var det skoljoggen i skolan, aurora gick tre varv. jag sprang tre liksom yey me :D
haha men har sämsta kondisen men iallfall.
det är ju oftast jag som är osminkad, rufsigt hår och ser helt cp ut på bobbys bilder;/
men ja, bjuder på mig själv lite :)
men något såhär ser jag väl ut egentligen, eller ja fixad och så
haha inte riktigt samma person va..? eller det ser åtminstone inte ut som det:o
men jaja, hoppas aurora kan uppdatera senare imorrn tror jag om hon åker till sin baba!
ha en bra kväll :)

PEACE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0