Dagen med evve!

thehe vart lite ändrade planer ;)
jag följde inte med till farmor för jag skulle träffa Evve (a)
och det var lika kul som vanligt (y)
plus att vi har skrivit två låtar och det är riktigt awesome ;D
juste jag och min bror kollade aldrig på filmen som jag sa att vi skulle se :(
usb minnet som den låg i funka typ inte i hans xbox , men vi kolla på en annan skräckfilm som jag inte kommer ihåg vad den heter...
men den var iaf läskig eller näh , den var läskig fast den var inte läskig xD
aja nu får ni några bilder på mig och evve från idag ;)




PEACE ! ♥



eehm aah asså man vet aldrig vad vi kan hitta på....





haha som sagt man vet aldrig vad vi hittar på , vi gick till stopp för att köpa B&J och då hade vi med oss ett par glasögon för att sen sätta dom på en ananas ;D







såhär lät konversationen innan jag tog bilden som ni ser ovanför :

JAG: OMG VAD MYCKET KORT!! D:
EVVE: TA KORT PÅ KORTEN!!!

ungefär 1 sek senare dog vi av skratt! :D
haha våran humor är ganska störd (y)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. tack! vad har du för dig? :)

2011-09-10 @ 22:04:32
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0