dag i sthlm

japp japp , som rubriken säger "dag i sthlm" C:
var ju där med arbetslaget ;)
och det var ... sådär o.o
helt ok men andra ord.. fast har tagit bilder så senare blir det bild bomb! :)
och så köpte jag en sak och det får ni se sen också! :3
juste det vi gjorde i sthlm var att springa runt och svara på frågor ^^
fast det var värsta sur kärringen som inte ville hjälpa oss och jag fråga liksom snällt om hon kunde hjälpa oss med en fråga o.o
det jag tänkte då var " Dude take a chill pill and just fly away on your unicorn "  :3
men nu ska jag ge er en bild på mig när jag var kanske 3-4 år :D
mamma hade satt upp den hemma hos henne! :)




PEACE ! ♥



thehe sööt? C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0