då och nu

thaha satt och skicka lite bilder till Lisette idag för jag hade beslut ångest och då skicka jag bilden på när jag var lite och en från idag .. och så mycket har jag nog inte förändrats? (a)
haha nejmen det var inte det jag ville komma till ;)
det som jag egentligen ville säga eller ah visa var att mina ögon var liksom så mörbruna förut att dom nästan såg svarta ut men nu är dom bruna med grönt runt om o.o
haha jag tycker det är läskigt D:








man ser inte på sista bilden så bra att mina ögon är brun gröna men dom är det ;)
och ser ni skilnaden?? D:
haha sjukt men det är ju normalt eller hur? C:

Kommentarer
Postat av: emma

GUD VAD SÖT

2011-09-24 @ 11:34:30
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0