chilli

thaha har nyss ätit lite mat och Xiaoxia och jag tog för mycket chilli xD
och tidigare idag så skulle Xiaoxia träffa min mun med en såndär bil och hon lyckades men den flög för långt in så jag skulle hosta upp den lite men i stället råka jag göra något annat så en massa snor kom ut (y)
hahaha lite onödig info men tänkte att det kanske kunde vara kul för er att veta ;)
men jag går typ runt och snorar en massa och det är inte ok :(
mycket mer har egentligen inte hänt förutom att vi har kollat på " Bad Teacher " :D
men nu ska vi fortsätta med att vara allmänt störda c:
och Xiaoxia ska fortsätta kasta  bilar i min mun , hoppas bara inte hon träffar mitt öga igen! :O



PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: ;DD <333333333333333

2011-09-02 @ 19:36:06
URL: http://elinarowland.blogg.se/
Postat av: Louise

härligt :) helt okej med mig :)

så va har du för dig då? :)

2011-09-02 @ 21:31:42
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0