BILDBOMBEN

Nu kommer bild bomben som jag lova er ;)
såå enjoy! :D













jo jag vet min tunga är fett mobbad... haha och vad gör jag med munnen ser helt knasigt ut ju? xD
















små flickor på donken C: .... nu lät jag som värsta peddon o.o
haha men Linda ser fett ledsen ut , dålig hamburgare kanske?



mitt crew ;)



stor milkshake ♥



tomt :(






hehe jag och Anna med våra klubbor :D



chillar vid plattan C:






















thaha ser ni vad som sker på dessa två bilder?? hahahahah :''D





grääääääääääääs :D



Xiaoxias naglar ;D




tjejerna som inte vill vara med på bild C:



thaha Lisette :D



smyg foto på Disa (a)





Tossiiee and GG :D











sååå äntligen är alla bilder uppe!!
jag tror att jag nästan har suttit här i 3 timmar med att ladda upp dom! D:
jag vill bara stänga in mig i Ziperallen och försvinna för att det har tagit så lång tid haha..
och det var rätt många bilder på folks ögon , men det är kul att fota ögon! :D
sen så är det jag som NÄSTAN har tagit alla bilder ;)
btw jag vet att det inte är dom vackraste bilderna på just mig men man måste ju bjuda lite annars blir det ju inte lika kul! :D
thehe det är vad jag tycker iaf C:
aja hoppas ni gillade alla bilder ;)




PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0