5 frågor!

just nu sitter jag antagligen hemma hos mami och kollar på tv , men jag kan ju inte låta er vara utan något att läsa så jag har frågat några om dom kan ställa 5 frågor till mig ;)



1. vad skulle du offra, att inte äta choklad någe mer i ditt liv eller inte ha någon tele?
svar: haha inte äta någon choklad xD
2. att inte borsta tänderna på en veckan eller att inte duscha på en vecka?
svar: hmm.. svår fråga jag vet faktiskt inte , kanske inte duscha för min andedräkt kommer vara för jävlig och min tunga helt vit... och tror inte jag skulle lukta så illa (a)
3. färga håret blont eller ljus brunt?
svar: ljus brunt ! tror inte jag skulle passa så bra i blont...
4. vad skulle du helst heta, Elma eller Amanda?
svar: Elma , det är mer ovanligt :)
5.att han lila ögon eller verkligen banan gula ögon.
svar: lila , banan gula skulle nog skrämma folk mer än om jag hade lila ;)

1.din favolåt?
svar: just nu så är det " Moves like jagger " ;)
2.gillardu någon?
svar: thehe jag vet inte c:
3.vilka bloggar läser du?
svar: kissies , kenzas , fokis , keela asså det är bara några av dom bloggar jag läser ! :)
4.skostorlek?
svar: 40 (a)
5.vad kallar du din stil?
svar: Aurora goes wild and crazy! haha nejmen jag vet inte , har inget speciellt namn på den ;)


1.vad har du för färg på tandborsten ?
;)
svar: den är blå vit! :D
2.vad heter ditt favo gossedjur? :D
svar: höhö tills jag kommer på ett bättre namn så får han heta " snö " :'D
3.vad har du för färg på dina strumpor?
svar: dom jag har på mi nu är blå grå randiga c:
4.har du någon snorkråka i näsan just nu ? (a)
svar: hahahaha det har jag säkert xD
5.har du fisit i klassrummet någon gång? ;D
svar: haha nej det har jag inte ;)

1.hur mår du?? x)
svar: sådär :/
2.Gillar du livet??
svar: oftast ja :)
3.Bästa film??
svar: Kung fu panda! :'D
4.Bästa bok??
svar: i det tysta
5.Bästa ämne?
svar: musik helt klart! :D
6. Om det var din sista dag på jorden imorgon, vad skulle du göra?
svar: säga till alla jag bryr mig om och älskar att jag älskar dom och att dom aldrig får glömma det!

såå nu har ni fått lite frågor och svar ;)
och anledingen till att det var 6 frågor här nere var för att jag inte fick 4 till så det fick bli 6 st där hehe :)





PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0