159 inlägg senare..

haha äntligen har jag läst klart alla inlägg på bloglovin!! :'')
känner mig fett stolt! thehe..
och imorrn så ska jag träffa saknade JESSICA!! :D
hon har ju gått ut 9:an och vi har inte träffats på jätte länge nu :(
sen på torsdag ska al 1 upp till stockholm och göra något med mentors gurpperna... det blir väl kul?
och imorrn kommer jag inte kunna uppdatera något eller jo kanske vi får se , men Natta och jag har kommit överens om att hon ska göra en sak på bloggen imorrn och det ska hon göra varje onsdag! :''D
men ah vad det är som hon ska göra får ni se imorrn ;)





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag är lite halvsjuk, så det blir en rätt trist vecka, bara vara hemma och ta det lugnt och sen jobba. Så jag blir frisk så fort som möjligt, så får vi se till helgen :) Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

2011-09-21 @ 12:28:06
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0