vill inte vara!

wäää , börjar verkligen tro att jag kanske är laktosintolerant :''(
fick ont i magen när jag drack mjölk och först trodde jag att det var för att jag kanske drack för mycket , men sen börja jag rapa -.-'
och när man rapar så är det ju luft som måste ut och då verkar det som att maten jag precis hade ätit var i vägen för ah det ville upp igen...
haha känner att det verkligen är mysig information jag ger er ;)
men det känns lite som att det fortfarande är mat som vill upp :s
aja nog om det hehe.. jag har precis ritat min kanin! :D
haha den vart inte så bra... men ah jag suger på att rita :3
imorrn så blir det nog ingen skola igen och vi får se om jag går dit på torsdag , men jag tror det :)
nejmen nu måste jag ner och fråga papi en sak!





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild :)

2011-10-18 @ 22:07:15
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0