vart ute

glömde ju fråga natta om hon kunde blogga åt mig...
thehe därför har ingen skrivit något här (a)
men ah , igår så åkte jag hem till mami , fast jag var ju med Lovisa ett tag också ;)
har haft det riktigt kul i helgen med henne! ♥
fast idag så har jag inte gjort något speciellt , har ju liksom bara suttit hemma hos mami och kollat på tv :3
finns inte så mycket mer att göra där...
men nyss så var jag ute och gick en liten runda helt själv och lyssna på musik C:
mihihi jag såg två rådjur :D
fast i vanliga fall så brukar jag inte gå ut själv o.o
och om jag ska vara ärlig så är jag lite små sur... och då kan ju det vara skönt att gå ut ett litet tag? ;)
men nu ska jag städa lite i mitt rum , jag laddar upp bilder här sen ! :D





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: FOTOHANNA

Fett awesome tröja med svampen på du har i din header! :D

2011-10-16 @ 19:10:58
URL: http://hannabusungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0