vart hos mami

Hola! , kom precis hem från mami C:
skulle till hennes kompis och hämta medicin eftersom att jag är under 18 och inte får köpa...
sen gick jag tillbaka till mami och åt mat (a)
det är vad jag gjorde hemma hos henne :D
sen det som var roligt i skolan idag var att på träslöjden när våran lärare skulle säga mitt namn , härma Xiaoxia honom för att hon tyckte det var roligt ... och ah det tycker nästan alla :3
( han är från Norge ) och sen försökte vi lära honom att säga " rätt " liksom så som vi alla andra säger mitt namn ;)
och då sa jag att han inte skulle säga U , man stavar ju mitt namn Aurora men man säger bara Arora typ hahaha ..
men då sa vi att han skulle säga som han brukar göra i stället eftersom att det låter roligare :'D
och då sa han att han brukar säga Emil o.o
hahaha så jag heter Emil nu C:
thihi , men nu ska jag läsa lite bloggar och sen fortsätta kolla på myggorna som försöker komma in i mitt rum genom fönstret som är stängt? o_O





PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0