24 st

Nu är man hemma hos Papi och sitter för sig själv , äter lite godis och läser en tidning haha :3
jag var ju med Lovisa igår och det var lika kul som vanligt (y)
sen så har ju skolan vart helt ok som vanligt det med :3
fast på bussen hem satt jag ju med Evve, och vi typ lekte fåglar med våra fingrar och till slut vart vi så inne i det att vi inte ens tänkte på att vi lekte kan man säga :'D
tror vi satt så i mer än tio minuter innan vi kom på det haha ;D
thihi älskar er Lovisa och Evve! C:
har inte mycket mer att berätta just nu :3
så ni ska få se en bild på vad mami kom hem med till mig igår!!! :D





haha alla dom där är mina! :'D
24 st , bara mina C:
nejmen får ju dela med mig till brorsan också , fast bara om han ger mig power king (a)
mamma hade köpt det åt honom :3
tog med mig 15 st hem till papi i väskan idag och det var tungt kan jag säga ^^
tror jag ska ner och hämta en nu! (a)




PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0