vad skulle dom ha gjort utan mig?

oj , tänkte blogga tidigare men jag fastna framför youtube theheha C:
jag kolla på någon lite flicka som är grym på att dansa D:
eller ah jag tycker det (a)
men skolan idag har vart helt okeej , förutom att jag var suuuuper trött o.o
somna ju typ vid kvart i ett eller något sånt... jag har lite svårt att somna :(
och jag har inte gjort provet idag för det ska jag göra imorrn ... fml....
snacka om tur att dom hade mig med på gympan idag!
eller vilken tur för mitt lag ;)
jag hade ju egentligen glömt mina gympakläder imorse så skulle ju inte vara med , men blev tvungen att vara det iaf -.-'
men vi hade bara sammarbets övningar och på slutet skulle båda lagen hålla upp en såndär jätte stor tjock madrass , och jag säger det bara om det inte hade vart för mig så kanske inte mitt lag hade vunnit (a)
men nu ska jag ringa och kolla hur mycket en Savannah katt kostar mohahaha :''D





PEACE ! ♥




thehe två bilder på vad jag hade på mig igår ;)

Kommentarer
Postat av: evelyn

Finaste tossie ever! <3

2011-10-27 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0