trött men kan inte somna om

Godmorgon på er!
bläää för att vakna tidigt!! eller ah det är tidigt för mig :3
känner mig fortfarande trött men jag kan inte somna om -.-'
så i stället har jag snurrat in mig i täcket och sitter här ! :D
men borde nog ta och äta frukost och fixa mig snart eftersom att jag inte vet när vi åker till farmor C:
Xiaoxia ska också sova här i natt så på väg hem till farmor ska vi plocka upp henne så hon får följa med :D
That's Nice (y)
men nu får ni några bilder på hur jag ser ut nu på morgonen thehehe :3








thihi har man tråkigt så har tråkigt :D
men jag rekomenderar er att snurra in er i täcket , det är fett mysigt (y)



PEACE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0