Tosse = idiot?

kom hem nyss från en mysig dag med Evve och Elsa C:
alla i skolan fick ju sluta tidigare idag eftersom att lärarna skulle på något möte ^^
thihi så var med Evve och Elsa efter skolan ett tag :D
btw så berätta Elsa att Tosse betyder idiot på danska ? o.o
haha hon sa att hon och Jenni hade kollat på google eftersom att en annan tjej i deras klass hade berättat det , så jag blev ju bara tvungen att kolla på google ... och ah om man översätter tosse från danska till svenska så blir det idiot :3
men idag när jag kom hem så såg jag att mina kataloger från EF hade kommit! :)
mihihi beställde en gratis katalog , fast fick tre? o.o
två likadana....  och imorrn kommer dom ringa mig igen också C:
thehe dom ringde mig igår eller ah det var någon tjej som jobba där som ringde mig x)
för att typ kolla om jag hade några frågor , men jag hade inga och papi var inte hemma så dom ska ringa imorrn istället :)
men nu ska jag ta och läsa i katalogen och sen ringa till dom som har katterna!! :D





PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0