svar på kommentar

fick en fråga om jag tänkte åka på språkresa själv , och ja det tänke jag! :)
och anledningen till det är att jag vill testa på något sånt här själv thehee
:3
jag känner liksom att det kan liksom vara nyttigt på något sätt att åka själv ...
ehehe ah , det var mitt svar det
:D


men annars så... kom jag nyss hem från Lisette :)
det var lika kul som vanligt (a)
och engelskan... gick bra! :D
fast känner fortfarande att det inte kommer gå bra imorrn :(
haha ni får önska mig lycka till!
men nu ska jag äta lite mat ;)





PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]



Jag tror också att det kan va bra att hitta på en sån sak ensam, man utvecklas nog mer då

2011-10-23 @ 21:15:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]



Jag tror också att det kan va bra att hitta på en sån sak ensam, man utvecklas nog mer då

2011-10-23 @ 21:15:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0