språkresa eller en katt?

oouupps ... glömde bort bloggen ett tag (a)
skulle ju ha vart med Tossie idag , men det går ju inte så många bussar så det gick inte :(
så istället har papi och jag kollat på språkresor :D
tror det nästan lutar åt att jag kanske får åka på en språkresa nästa sommar ? :')
just nu håller jag på att kolla efter vad folk har skrivit om te.x STS som jag antagligen kommer åka med om jag ska åka ;)
om det är någon som har åkt med STS eller kanske EF så får ni gärna berätta hur det var! :)
men vi har också kollat på Savannah katter , pappa sa att dom brukar bli jätte stora och att jag kunde googla dom så jag gjorde det x)
fast fundera på att om vi skulle skaffa en sån katt och lät den gå ute som alla andra katter , skulle inte folk kanske bli rädda? o.o
haha dom är ju rätt stora och kan väga upp till 13 kilo ... fast det skulle vara rätt så awesome att skaffa en , för dom är typ som hundar :D
fast pappa sa att det är typ hela min språkresa eftesom att katterna är inte så billiga direkt...
mihih , men nu ska jag fortsätta kolla lite om språkresor (a)




PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

2011-10-23 @ 14:55:18
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Josefina

Ska du åka på språkresa själv ? <3

2011-10-23 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0