rosor i frysen

blev inget vara med Elina idag... hon skulle till stallet vid halv fem och då var det liksom ingen idé för oss att träffas :(
men jag ska ju iaf träffa tossie sen (y)
och för en liten stund sen var jag ute för pappa bad mig att plocka äpplen om det fanns några och då fick jag en konstig idé om att klippa av några små rosor som var kvar och stoppa dom i frysen o.o
hahaha fatta inte ens hur jag kom på det och varf :3
mihih ni får se mina små rosor sen ;)
ska se om jag hinner ladda upp bilder på dom om jag ens hinner ta kort på dom innan jag drar till Tossie :)
men jag är lite små sur för mina skor som skulle ha kommit för ett bra tag sen har inte kommit än....
det är inte ok! :(
nejmen nu ska jag kolla till mina rosor ehehe ;)




PEACE ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0