roligt liv man har då

wääää , Tossie fick inte komma hit!!! :'''(
haha vill seriöst gråta och är nästan på väg att göra det ...
är så trött på att jag nästan varje dag sitter här hemma eller hemma hos mami och inte gör ett skit!
finns inget att göra , jag har ingen insperation kvar av att ta kort också.
dom ända gångerna vi åker någon stans är typ när vi ska till farmor o.o
thehe nu sitter jag bara här och klagar... borde väl antagligen inte göra det , men så blir det när man inte har skratta på hela dagen förutom när man prata med Tossie i telefon en stund :(
SAKNAR HENNE OCH VILL ATT HON SKA HIT!! ♥
nu till det lite mer positiva , jag har nämligen beställt nya skor som jag har suttit och dreglat över ett tag nu :D
det var väl dagens höjd punkt C:
mer än så har ju inte hänt :3
men nu ska jag ta och ringa mami !






PEACE ! ♥



Tossie ♥ GG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0