ny duschad

woop woop , nu är man ny duschad :D
och så har jag ätit en bulle (a)
det är väl typ kanelbulle dagen eller något sånt va? :3
och det är en tur för min bror att han har mig , liksom när han inte kommer hem så är det jag som tar hand om hamstrarna -.-'
hade en känsla om att han inte skulle komma hem och hade jag rätt eller hade jag rätt??
men nog om det c:
jag har ju glömt bort att visa det andra armbandet jag köpte! :D
så nu får ni en bild på den ;)
btw så är mitt hår lockigt eftersom att jag inte orka föna det :(
och så tror jag att jag inte kommer rakpermamenta mer </3




PEACE ! ♥



inte en så bra bild men orkade aldrig ta kort när jag inte hade den på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0